DPF/FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtro išjungimas bei šalinimas išspręs suodžių filtrų problemas, be to, variklio resursas ir jo funkcionalumas nesumažės. Automobilio variklis sukonstruotas taip, kad nepriklausytų nuo DPF/FAP suodžių filtro. Daugelis automobilių gamintojų turi dyzelinių variklių modifikacijas be DPF/FAP suodžių filtro, mes dažniausiai naudojame gamyklinius sprendimus. Tiesiog pašalinti DPF/FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtrą iš išmetimo sistemos nepakanka. Automobilio ECU (Engine Control Unit) gaudama slėgio ir temperatūros daviklių signalus, rodys klaidas ir įjungs avarinius režimus (galios ribojimas). Be to, nuolat bus regeneracijos mėginimų, dėl kurių į tepalus patenka dyzelinio kuro. Tepalų lygis didės, tokio tepalo sutepimo geba mažės. Jeigu laiku nesuseksite tepalų lygio ir kokybės – gali atsirasti variklio nesklandumai. Be to, DPF filtro regeneracijos metu automobilis veikia didesniais tuščiosios eigos apsisukimais, didėja kuro sąnaudos, keičiasi temperatūros režimas ir matome tirštus, pilkai mėlynus dūmus iš išmetamojo vamzdžio.
Kodėl DPF/FAP suodžių filtras sugenda?
DPF/ FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtro eksploatavimo laikas ribotas. Paprastai keisti dyzelinio variklio DPF/ FAP suodžių filtrą gali prireikti nuvažiavus nuo 150 000 iki 180 000 kilometrų. Bet DPF/FAP suodžių filtro resursas didele dalimi priklauso nuo variklio būklės ir dyzelinio kuro kokybės. Pavyzdžiui, dažna priežastis, kad DPF/FAP suodžių filtras nustoja veikti, yra purkštuvų problemos arba EGR vožtuvo gedimas. Kita paplitusi DPF suodžių filtro gedimo priežastis yra daviklių, kontroliuojančių jo būklę, gedimai (slėgio davikliai, suodžių filtro temperatūros davikliai).
Kokios neigiamos yra DPF/FAP suodžių filtro savybės?
Pats savaime DPF/FAP filtras sukuria pasipriešinimą išmetimui. Smarkiai užsiteršus ir sugedus DPF/FAP suodžių filtrui, mažėja galingumas (turbina neįsijungia arba pučia silpnai), didėja kuro sąnaudos. Kai pasiekiamas kritinis suodžių filtro užterštumo lygis, jį reikia pakeisti. Suodžių filtro DPF/FAP pakeitimas – tai brangi investicija, maždaug 800–1500 eurų. Ekonomiškesnė alternatyva yra fizinis DPF (Diesel particulate filter) suodžių filtro šalinimas ir DPF filtro regeneracijos išprogramavimas ir išjungimas. Ši procedūra kainuoja gerokai pigiau negu DPF/FAP suodžių filtro pakeitimas.
Profesionaliai pašalinus suodžių filtrą DPF/FAP, jums nereikės jo keisti nuvažiavus 30 000– 50 000 km. Be to, DPF suodžių filtro pašalinimas padės Jums išspręsti šias problemas:
• paspaudus akseleratoriaus pedalą, mašina negreitėja;
• prietaisų skyde užsidega diagnostikos lemputė;
• aktyvinamas avarinis variklio darbo režimas;
• paleidžiamas DPF regeneracijos režimas ir didėja kuro sunaudojimas;
• DPF regeneracijos režimas paleidžiamas dar kartą, daugkartiniai nesėkmingi DPF suodžių filtro regeneracijos bandymai gali pakenkti varikliui.
Mechaniškai pašalinę DPF/FAP (Diesel particulate filter)suodžių filtrą, modifikuojame originalią variklio valdymo bloko programą. Iš pradžių darome rezervinę jos kopiją, jeigu užsakovas nuspręstų grąžinti į išmetimo sistemą DPF/FAP suodžių filtrą. Paskui modifikuota programa bus įrašyta į Jūsų automobilio variklio valdymo bloką.
Automobilio DPF/FAP filtro diagnostika:
Baigę visus perdirbimo programavimo darbus, nemokamai patikrinsime Jūsų automobilio variklio valdymo bloko darbą naudodami diagnostikos prietaisus. DPF/FAP (Diesel particulate filter) filtrai programiškai išjungiami šiems automobiliams:
• Alfa Romeo = EDC16 – EDC17
• Audi = EDC16 – EDC17 – Siemens PPD Audi dpf
• BMW = EDC16 – EDC17 tdi dpf
• Citroen = EDC15 – EDC16 – EDC17 – SID PSA – Delphi DCM3.x dpf
• Fiat = EDC16 – EDC17 – Marelli MJD
• Ford = EDC16 – EDC17 - Siemens SID Ford tdi dpf
• Honda = EDC16 – EDC17 - Siemens SID
• Hyundai = EDC16 – EDC17 tdi dpf
• Kia = EDC16 – EDC17 tdi dpf
• Lancia = EDC16 – EDC17 tdi dpf
• Lexus = Denso dpf
• Mazda = EDC16 – EDC17 – Siemens SID
• Mercedes = EDC16 – EDC17
• Mini = EDC16 – EDC17 tdi dpf
• Nissan = EDC15 – EDC16 – EDC17 – SID PSA – Delphi DCM3.x
• Opel = EDC16 – EDC17 – Marelli MJD
• Peugeot = EDC15 – EDC16 – EDC17 – SID PSA – Delphi DCM3.x
• Renault = EDC15 – EDC16 – EDC17 – SID PSA – Delphi DCM3.x
• SAAB = EDC16 – EDC17 tdi dpf
• Seat = EDC16 – EDC17 – Siemens PPD
• Skoda = EDC16 – EDC17 – Siemens PPD
• Suzuki = EDC16 tdi dpf
• Toyota = Denso – EDC17
• VW = EDC16 – EDC17 – Siemens PPD
• Volvo = EDC16 – EDC17 - Siemens SID