DPF FILTRAS – DPF FILTRŲ IŠPROGRAMAVIMAS REGENERACIJOS IŠJUNGIMAS

Išprogramavus ir išjungus DPF (Diesel particulate filter) suodžių filtrą jums niekada nebereikės laukti regeneracijos pabaigos, kai reikia skubiai išjungti variklį ir išlipti (tikriausiai, visi žino, kad negalima nutraukti prasidėjusio DPF suodžių filtro regeneracijos proceso!). Nebebus būtinybės periodiškai priverstinai važiuoti trasa, kad DPF suodžių filtras išsivalytų. Daugiau nebus vykdoma DPF suodžių filtro regeneracija, prietaisų skydelyje nebus rodoma DPF suodžių filtro valymo indikacija. Programiniu būdu bus išjungtos klaidos ir avariniai režimai, susiję su DPF suodžių filtru. Nedidės alyvos lygis dėl regeneracijos, nes programoje DPF/FAP regeneracija visiškai išjungiama. Nebus išmetama mėlynų dūmų, važiuojant miesto transporto sraute, nes DPF regeneracija daugiau niekada nebus įjungiama. Tinkamai išprogramavus ir išjungus DPF (Diesel particulate filter) suodžių filtrą tvarkingas variklis veikia taip pat stabiliai, kaip ir su DPF suodžių filtru. Išmetamų dūmų kiekis nepadidėja arba praktiškai nepadidėja. Dauguma automobilių gamintojų turi dyzelinių variklių modifikacijas be DPF suodžių filtro, o mes pasinaudojame gamykliniais sprendimais.

 

Yra keletas DPF ir FAP suodžių filtrų tipų. DPF (Diesel particulate filter) suodžių filtras – tai uždaro tipo DPF filtras. Iš išmetamų dujų išvalo 90% suodžių, tačiau ilgai trunka jo regeneracijos procesas. FAP (Filter Additive Particulate) suodžių filtras – taip pat uždaro tipo DPF filtras, tačiau turi greičiau veikiančią automatinę regeneracijos sistemą, nes naudojamas papildomas skystis „Eolys“.

Kas yra DPF/FAP suodžių filtras ir kokia jo paskirtis?

DPF/FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtrai  – tai kietujų dalelių filtras, kuris yra įmontuotas turbodyzelinių variklių  išmetamųjų dujų trakte už oksidacijos katalizatoriaus. Jis filtruoja dyzelinui sudegus susidariusias suodžių daleles iš variklio išmetimo sistemos. DPF/FAP (Diesel particulate filter) suodžių filtras skirtas sulaikyti suodžių daleles, kurios susidaro degant dyzeliniam kurui, taip pat sumažinti suodžių dalelių išmetimą į atmosferą su atidirbusiomis dujomis, ir tokiu būdu tenkinti griežtesnių Europos Sąjungos standartų reikalavimus.

 

DPF/FAP kietujų dalelių filtras sudarytas iš keramikinio korpuso (silicio karbido), kuris patalpintas metaliniame apvalkale. Keramikinis korpusas yra padalintas daugybės paraleliai išdėstytų mažų kanalų, kurie yra tarpusavyje uždari. DPF suodžių filtras panašus į katalizatorių, tačiau skirtas dyzeliniams varikliams. Katalizatorius atskiria stambias daleles, o DPF suodžių filtras atsijoja mažesnes daleles. Jis montuojamas už katalizatoriaus ar išmetimo kolektoriaus. DPF (Diesel particulate filter) suodžių filtrą sudaro nedidelės angelės, sudarančios filtravimo matricą. Būtent joje ir nusėda suodžių dalelės.Išmetamųjų dujų slėgio jutikliai perduoda informaciją apie DPF suodžių filtrą užsipildymo lygį. Jie matuoja išmetamųjų dujų slėgio skirtumą prieš DPF filtrą ir už jo (vadinamieji diferenciniai) arba slėgio pokyčius DPF filtre, lyginant su slėgiu kameroje. DPF/FAP suodžių filtras išvalomas, naudojant regeneraciją. Šiame režime yra pakeliama atidirbusių dujų temperatūra ir taip išdeginami suodžiai. Regeneracija vyksta 600-650ºC temperatūroje.